گوگل با شبکه اجتماعی Google +1 می آید
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

طی چند سال اخیر خبرها و پیش بینی های زیادی راجع به شبکه اجتماعی گوگل بوده است.این بار نام Google +1 یا گوگل پلاس وان شنیده می شود .ظاهرا اهمیت Google + 1 به قدری است که سرگی برین یکی از ۲ صاحب گوگل به صورت جدی روی این پروژه کار می کند و نقش مهمی در Develop این پروژه دارد .

 

گوگل پلاس وان

نام Plus One هم از روی یک سری قابلیت های پروژه انتخاب شده است .البته منابعی هم گفته اند که نام این پروژه @Google یا At Google می باشد.

بدون شک فیس بوک و توییتر محبوب ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر هستند و باید دید آیا برای ضلع سوم هم جایی هست ؟ براساس خبری از Techcrunch عملکرد گوگل پلاس وان شباهتهایی با دکمه لایک در فیس بوک و Retweet در توییتر دارد و اگر این فرضیات درست باشد باید دید چه بلایی سر دکمه Buzz در گوگل باز می آید !

متاسفانه هیچ کس از گوگل اطلاعات زیادی راجع به این پروژه نداده است .منابعی به Techcrunch گفته اند که Google + 1 یک تولبار است که در تمام سرویس های گوگل ظاهر می شود و حتی به صورت یک افزونه در کروم قرار می گیرد.البته احتمال این نکته به نظر کم می آید زیرا کاربران به اندازه کافی تولبار های متعدد را تجربه کرده اند .

علی رقم موفقیت گوگل در سرویس هایی مثل Gmail ، گوگل ریدر ، Calender ، گوگل داک ، گوگل کروم و … این شرکت بزرگ در زمینه سوشیال ۲ پروژه تقریبا نا موفق داشته است یعنی گوگل بار و گوگل ویو .البته چند وقت پیش شایعاتی مبنی بر سرویس  Google Me هم شنیده می شد که با روی کار آمدن نام Google +1 پیش بینی ها و شایعات پیرامون این پروژه می باشد .البته باید قبول کرد در کل هدف گوگل مقابله با فیس بوک و توییتر با ارائه یک سرویس واحد می باشد و این موفقیت برایش خیلی مهم است .

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 15 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 258866
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس