گوگل فروشگاه کتاب خود را افتتاح کرد!
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

از قبل، شایعات زیادی مبنی بر طرح جدید فروش کتاب گوگل به گوش می‌رسید. ایده‌ای که حالا گوگل به‌طور کامل از آن پرده برداشت. سرویس جدید گوگل که با نام Google eBooks معرفی شده است (و پیش‌تر به نام Google Editions معروف بود) می‌تواند رقیبی جدی برای نمونه‌های مشابه خود باشد. با مراجعه به این سرویس می‌توانید در بین میلیون‌ها عنوان کتابی که در گوگل وجود دارد جستجو کنید. کتاب‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی طبقه بندی شده‌اند. عناوین رایگان بسیار زیادی هم در بین آن‌ها دیده می‌شود که به سادگی می‌توانید به مطالعه هر یک از آن‌ها بپردازید.

google-ebookstore-1.jpg

اما سرویس فعلی کتاب الکترونیک گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟ ایده این سرویس، مشاهده و مطالعه کتاب به صورت کاملا آنلاین از طریق کلیه دستگاه‌هایی است که فابلیت خواندن فرمت کتاب‌ها را داشته باشند. یعنی شما می‌توانید با استفاده از طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند، تبلت ها، کتاب‌خوان‌ها و یا نِت‌بوک‌ها به مطالعه این کتاب‌ها بپردازید.

google-ebookstore-6.jpg

کتابی که شما می‌خرید در سرویس گوگل نگهداری می‌شود و شما با هر دستگاهی که مایل بودید می‌توانید هرجا که هستید آن‌را در اختیار داشته باشید.

google-ebookstore-2.jpg

همچنین گوگل اپلیکیشن‌های رایگانی را برای هر دو سیستم آندروید و iOS منتشر کرده است که به‌طور اختصاصی با سرویس جدید خود هماهنگ هستند و شما را از مراجعه به سایت از طریق مرورگر موبایل رها می‌سازد. این Appها را می‌توانید با مراجعه به مارکت آندروید و یا فروشگاه اپل دانلود نمایید.

در حال حاضر، سرویس فروش کتاب تنها در امریکا قابل دسترس است اما طبق گفته گوگل، آن‌ها در حال مذاکره با گروه وسیعی از ناشران هستند تا بتوانند به‌زودی این قابلیت را در سراسر دنیا گسترش دهند.

 


مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 258875
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس