انقلاب فیس‌بوک
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

در سال ۲۰۱۰ فیس بوک در عنوان بیشترین صفحه بازدید شده در وب ، از گوگل پیشی گرفت – که البته چیز غافلگیر کننده‌ای نبود . فیس بوک با ۶۰۰  میلیون عضو در حال رشد و بیش از ۱۰۰۰۰ کاربرد مورد استفاده ، روش استفاده مردم از وب و شیوه ارتباط با دیگران را تغییر داده است .  اجازه دهید اعتراف کنم که ، حتی اگر من تصمیم بگیرم که  گوگل ، به عنوان صفحه اصلی جستجو گر من باقی بماند، ولی باز هم اولین چیزی که ناخود آگاه در قسمت آدرس مرورگرم تایپ می‌کنم حروف “fa” میباشد . به نظر شما، من تنها کسی هستم که این کار را انجام می دهم ؟


مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 258873
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس