سیستم عامل جدید مایکروسافت مخصوص رایانه های لمسی
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

شرکت مایکروسافت امیدوار است در جریان برگزاری نمایشگاه بزرگ محصولات الکترونیکی مصرفی CES 2011 که ماه آینده در آمریکا برگزار می‌شود، نسخه ویژه‌ای از سیستم‌عامل ویندوز را برای رایانه‌های لوحی معرفی کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در نشریات بلومبرگ و Wall Street، اعلام شده است که نسخه جدید ویندوز با پردازنده‌های ساخته شده در شرکت Arm مخصوص رایانه‌های لوحی سازگاری دارد.

شرکت مایکروسافت در حال حاضر یک نسخه از سیستم‌عامل خود موسوم به Windows CE را سازگار با پردازنده‌های Arm تولید کرده است که در سیستم‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گزارش همکاران سیستم، این شرکت در ماه ژوئن اظهار داشت که قرار است این سیستم‌عامل اوایل سال ۲۰۱۱ میلادی با نام Windows Embedded Compact 7 عرضه شود.

لازم به ذکر است که در هیچ یک از دو گزارش منتشر شده در این زمینه به تکمیل نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز مبتنی بر Windows Embedded Compact، ویندوز۷ یا سیستم جدید دیگر اشاره نشده است. مایکروسافت نیز هنوز توضیحات کامل‌تری را در این زمینه منتشر نکرده است.

مایکروسافت در ژوئیه گذشته قراردادی با شرکت Arm به امضا رساند که بر مبنای آن غول نرم‌افزاری جهان مجوز تولید نسل جدید نرم‌افزارهای خودسازگار با پردازنده‌های Arm را دریافت کرد. شرکت اپل نیز که بزرگترین رقیب در این زمینه محسوب می‌شود، پردازنده مشابهی را با نام A4 برای خود تهیه کرده و نرم‌افزارهایش را سازگار با آن تولید می‌کند.


مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 258868
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس