فیس‌بوک صفحات پروفایل جدیدی ارائه می کند
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

 

احساس نمی­کنید که درست همین دیروز بود که فیس‌بوک ظاهر خود را نونوار کرد؟ به نظر می­رسد که این غول دنیای شبکه­های اجتماعی قبل از انجام بی­دلیل تغییرات عمده­تر به اندازه کافی برای خو گرفتن افراد با ظاهر جدیدش منتظر می­ماند.

چند ساعت پیش از آنکه مارک زاکربرگ (Zuckerberg) در برنامه خبری “۶۰ دقیقه” حاضر شود، محیط وبلاگ­نویسی مملو از خبر انجام تغییرات عمده در صفحات پروفایل فیسبوک شد، و این برنامه تلوزیونی به تبلیغ برای این موضوع پرداخت که اولین تصاویر اختصاصی از نمای جدید فسبوک را به نمایش در خواهد آورد. خیلی طول نکشید که نمای دست اولی از آن ارائه شد، چرا که فیسبوک قبل از حضور زاکربرگ در این برنامه رسما تغییرات جدید را به اجرا گذاشت.

این تغییرات هم بر صفحات پروفایل و هم صفحات هواداران تاثیر خواهد گذاشت، که شامل یک طرحبندی کاملا جدید و نمایی بسیار مرتب­تر است. برگه ها (tabs) در پروفایل شما محو شده و یک منوی کوچک در سمت چپ صفحه جایگزین آن شده است. چیزهای جدیدی که به صفحه خانگیتان افزوده شده اند شامل عکسهای برچسبدار به همراه اطلاعات اولیه شما (وضعیت روابط، تحصیلات، کار، تاریخ تولد و موقعیت مکانی) هستند که در بالای پروفایلتان به نمایش در می­آیند.

شما همچنین می­توانید روابط ویژه­تان با خانواده، دوستان و همکاران را برجسته­نمایی کنید.

قابلیت جالب دیگری که افزوده شده، دیدن چگونگی ارتباط شما با هر یک از دوستانتان است، از جمله صفحات و افرادی که با آنها در ارتباط هستید، عکسهایی که برچسب زده اید در کنار هم، رویدادهایی که هر دو با هم در آنها شرکت داشته اید و پستها و نظراتی که در پروفایل یکدیگر نوشته­اید. اساسا هرگونه تعاملاتی که بین شما و هر یک از دوستانتان بوده در یک صفحه گردآوری و بایگانی می­شود.

اگر می خواهید پیش از ادامه مسیر درباره تغییرات ایجاد شده در فیسبوک به اطلاعات بیشتری دست یابید، به اطلاعیه این سایت نگاهی بیاندازید.

شما موافق نمای جدید فیسبوک هستید یا مخالف آن؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 19 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 258869
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس